اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

آغاز جشنواره قصه‌گویی خراسان شمالی

سرپرست کانون پرورش فکری و نوجوانان خراسان شمالی گفت: بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی پیش از ظهر امروز در استان شروع به کارکرده است.

آغاز جشنواره قصه‌گویی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد اسماعیل عسکری پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی خراسان شمالی اظهار کرد: بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی خراسان شمالی با شعار آینده ساختنی است و با محوریت تمرین زندگی در استان شروع به کارکرده است.

وی در ادامه افزود: در جشنواره بیست و دومین قصه‌گویی در استان ۲۳۱ نفر حاضر بوده‌اند که ۳۱ نفر شرکت‌کننده به مرحله استانی را یافته‌اند؛ که در پایان ۱۱ نفر به‌عنوان قصه‌گو به مرحله‌ی منطقه‌ای راه می‌یابند.

 سرپرست کانون پرورش فکری و نوجوانان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به بخش ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره بیان کرد: در بخش ۹۰ ثانیه‌ای تمامی قصه‌ها در کشور و استان به‌صورت متمرکز در تهران داوری خواهد شد.

عسکری در انتها با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره در کشور در گفت: هدف از برپایی از جشنواره‌های قصه‌گویی در کل کشور ایجاد فرصت تعاملی بین مربیان و مادران است؛ و با موضوع قصه‌ها به فرزندانمان آموزش می‌دهیم با چگونه آینده را ساختنی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول